23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Framtidens Bygg
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Organisationsförändringar på SSM

Bolaget rekryterar ny marknadschef.

Som ett led i SSMs satsning för att utveckla bolaget har vissa förändringar genomförts inom marknads- och försäljningsorganisationen under hösten, bland annat har Susanne Blomberg anställts som marknadschef.

- Vi ska utveckla bolagets affär och produkter utifrån samhällets trender och utveckling. Med örat mot rälsen vill vi gå i bräschen för hur ”morgondagens stockholmare” ska bo i morgondagens Stockholm. Susanne har en gedigen erfarenhet från att arbeta med snabba och rörliga konsumentprodukter, den erfarenheten vill vi använda för att komma närmare våra kunder när vi utvecklar nya stadsmiljöer, säger SSM:s VD Mattias Roos, i ett pressmeddelande.

Susanne Blomberg kommer närmast från LG Electronics Nordic AB där hon sedan 2012 har varit Nordic Marketing Director. Dessförinnan har Susanne varit ansvarig för varumärkes-, affärs- och produktutveckling på Arla Foods och hon har haft flera positioner på marknadsavdelningen Livs på Kraft Foods

Tillträde sker den 26 januari 2015.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|