23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Framtidens Bygg
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hon ska leda Veidekkes kommunikationsarbete

Tar plats i ledningsgruppen.








Under Almedalen förra året lanserade Veidekke sin nya varumärkesidé: "Involverande krafter. Kollektiv intelligens." En av de drivande i varumärkesarbetet var Kristina Andreasson, som nu går till den nya rollen som kommunikationschef för hela Veidekke Sverige. Kristina Andreasson, som närmast kommer från rollen som kommunikationschef i Veidekke Bostad, tar därmed också plats i ledningsgruppen. – Vi befinner oss i kraftig tillväxt, där vårt varumärkesarbete och kommunikation såväl internt som externt är oerhört viktigt. Det är därför ett måste att ha kommunikationsfunktionen på ledningsnivå, säger vd Jimmy Bengtsson i en presskommentar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126