23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Framtidens Bygg
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

WSP byter skrud

Konsultjätten satsar på ny logotype.








WSP presenterade under torsdagen sin nya varumärkesidentitet genom att introducera en ny enhetlig global logotype. – Lanseringen av vår nya varumärkesidentitet är en direkt återspegling av vad vi har uppnått, var vi är i dag och vår vision för framtiden. I dag är WSP världens femte största teknikkonsult. Vi är en global aktör med en stark lokal närvaro. Bara under förra året anställde vi i Sverige över 900 personer och i dag är vi cirka 3 800 medarbetare runt om landet, säger WSP Sveriges vd Magnus Meyer i ett pressmeddelande. Lanseringen av den uppdaterade logotypen och nya varumärkesidentiteten har utvecklats i samarbete med Sid Lee, ett globalt varumärkesrådgivningsföretag. Det nya varumärket kommer att implementeras i samtliga länder med start under maj.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078